Reklama Google

Google Adwords pozwala trafić z produktem lub usługą bezpośrednio do osób ich poszukujących, czyli do Twoich potencjalnych klientów.

W reklamie Google płacisz tylko za kliknięcie użytkownika (PPC – pay per click), nie za wyświetlenie reklamy. Reklama AdWords to też pełna kontrola budżetu i czasu emisji wyświetlania reklamy.

Kampanie produktowe potrafią pokazać produkty bez wchodzenia na podstronę sklepu. Reklama zawiera grafikę, nagłówek, opis oraz cenę. Nie sposób ich nie zauważyć w interfejsie Google.

google
florist

Reklama graficzna Google uzyskuje 95% zasięgu na komputerach oraz 82,7% zasięgu na komórkach. Dzięki temu rodzajowi kampanii możesz zyskać spory zasięg i zbudować świadomość marki.

YouTube to największy serwis w Polsce wyświetlający reklamy, korzysta z niego ponad 13 mln użytkowników. Wykorzystaj potencjał reklam wyświetlanych przed/w trakcie odtwarzanych filmów.

Remarketing w Google AdWords pozwala na odzyskanie tzw. porzuconych koszyków – czyli na przekształcenie odwiedzających, zainteresowanych produktem/usługą internautów w realnych klientów.

Propozycja kilku rodzajów kampanii w Google:

user

Reklama tekstowa

Docieraj do swoich klientów dzięki wyszukiwarce Google i wyświetlał swoje reklamy na samej górze wyników wyszukiwania.

bag

Kampania produktowa

Masz sklep internetowy? Docieraj do potencjalnych klientów bezpośrednio w wyszukiwarce w Google.

presentation

YouTube/reklama wideo

Wyświetlaj reklamy swojego produktu przed lub w trakcje odtwarzania filmów powiązanych z twoją branżą.