Reklama AdWords od teraz z możliwością kierowania na adres i numer telefonu klienta

Google wprowadza nową opcją kierowania reklamy. Pojawiła się możliwość utworzenia listy odbiorców na podstawie przesłanych numery telefonów i adresów pocztowych.

Dopasowanie klientów będzie kierowane do klientów na podstawie informacji podanych na ich kontach Google, co oznacza, że ​​będą musieli być zalogowani, zanim zostaną przydzieleni do odpowiedniej grupy.
Po dopasowaniu użytkownika zostanie on dodany do listy odbiorców. Dopasowani klienci mogą też posłużyć do utworzenia listy podobnych odbiorców.

 

Nowa funkcja może okazać się szczególnie skuteczna w przypadku firm, które mają dużą bazę danych numerów telefonów i adresów pocztowych klientów, ale nie mają dostępu do informacji o adresach e-mail klientów.

Listy numerów telefonów i adresów pocztowych można przesyłać za pomocą opcji Zarządzanie odbiorcami w zakładce Zasoby wspólne, oczywiście w nowym interfejsie AdWords.