Analityka
Liczba ludności w Polsce to około 38,6 miliona, a 67% spośród tych osób korzysta z Internetu, co równa się dużej liczbie potencjalnych klientów w sieci.
47% internautów kupuje w polskich e-sklepach, a 10% internautów w zagranicznych.
84% użytkowników docenia dostępność sklepu internetowego całą dobę.
75% użytkowników stwierdza, że w sklepie internetowym są atrakcyjniejsze ceny niż w punkcie stacjonarnym.
81% transakcji dokonywanych jest przez laptopa, natomiast liczba transakcji poprzez smartfony jest połowę mniejsza, stanowi 41%. Należy jednak pamiętać, że statystyki dla urządzeń mobilnych stale rosną.
Obok tych danych nie można przejść obojętnie. Tym bardziej, że wśród użytkowników Internetu są na pewno Twoi potencjalni klienci.
Korzyści, jakie oferuje analityka internetowa:
Poznaj klienta
Analiza zachowania na stronie internetowej pozwoli lepiej poznać klienta.
Inwestuj mądrze
Dowiedz się jak trafnie inwestować środki w kampanie marketingowe.
Optymalizacja strony
Jak zoptymalizować proces zamówienia, aby był on jak najprzystępniejszy dla klienta.