Social Media

Media społecznościowe (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) to jeden z najskuteczniejszych kanałów promocji produktów oraz usług.

Liczba aktywnych użytkowników social media w Polsce wynosi około 15 mln osób.

Polacy średnio poświęcają prawie 2 godziny dziennie na korzystanie z mediów społecznościowych.

twitter
kelner

47% użytkowników wykorzystuje social media jako kanał obsługi klienta, a ok. 30% woli skontaktować się z firmą przez social media niż przez telefon.

70% aktywnych użytkowników mediów społecznościowych dokonuje zakupów online.

Obok tych danych nie można przejść obojętnie. Tym bardziej, że wśród użytkowników social media na pewno są Twoi potencjalni klienci.

Propozycja kilku rodzajów kampanii w social mediach:

like

Polubienia fanpage

Kampania na polubienia twojej strony na Facebooku, zyskaj grupę największych fanów i zbuduj swoją społeczność.

handshake

Konwersje w witrynie

Skieruj użytkowników Facebooka na twoją stronę i zachęć ich do wykonana konkretniej czynności np. wysłanie formularza kontaktowego na twojej stronie www.

refresh

Remarketing

Skieruj swoją reklamę na Facebooku do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili twoją stronę www i przypomnij o swojej ofercie.